1 Maj :D

Hallå allihopa!

Nu va de ett tag sen jag bloggade men jag har haft mycket att göra med skolan och så.

Idag är det första maj vilket känns jätte konstigt eftersom jag tycker att de precis var Januari.

Valborgsmässoafton firades med Älskling, Jossan och linus. Vi satt och hade trevlgt bara och vi skulle egentligen ha gått och kollat brasan vid Örebroslott men det orkade vi inte sen.

Nu sitter jag och väntar på att Jossan ska komma hit, hon ska prova och göra balfrisyr på mej, hon ska göra den sen innan balen också.

Hoppas att ni får en trevlig dag allesammans!

Igår var det även 2 år sedan som jag och Älsk träffades första gången. Försökte mej på och ta en "2 år sedan vi sågs första gången bild" men det gick inte så bra eftersom älsk tycker om att retas:



Kommentarer
Postat av: Anonym

fn vilken ful kille

2009-05-03 @ 20:25:17
Postat av: Felicia

fn vilken ful kille

2009-05-03 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0