Va duktig jag är!

Ja måste bara (eftersom jag är så stolt över mej själv) säfa att  jag gjorde de muntliga till nationella provern i Svenska idag. Jag var jätte nervös innan så de känns jätte bra att ha de gjort! :) Gjorde även muntliga i Enelska B igår. Men de känndes mycket bättre. eftersom att i Svenskan så ska man stå och prata om nått framför hela klassen i 5 minuter (mitt vart 5 minuter och 6hundradelar) och i engelskan skulle man bara prata och förklara en text man fick att läsa med en klasskompis i ett eget rum.

Nu är de bara skriv, läsa och lyssna delarna kvar i nationella i eng B och svenska.  (Måste medge att jag är väldigt nervös för lyssna, skriva och läsa i eng)

Hoppas ni har en bra dag!

Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

Åh jag har muntliga nationella i eng B senare i vår, var det svårt?

2009-03-26 @ 17:51:33
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0