Stora städ dagen!

Idag kommer min dag att innehålla massor med tråkig städning :( Men man får ju faktiskt skylla sig själv när man inte kan hkka ordning! Ifs så måste man ju alltid dammsuga och sånt i alla fall ,men sånt kan jag göra! Men däremot att gå omkring coh plocka upp massa saker som tvätt och massa skolpapper som ligger överallt, och hålla på och plocka ihop disk det är inget jag uppskattar att göra, Men som sagt jag får skylla mej själv!

Och om jag har tur så ska jag och martin ta och åka till Ikea sen och kolla efter ett nytt vardagsrummsbord för vårat som vi har känns lite litet. Och sen så ska vi också köpa en lampa som vi ska ha på väggen. Vi har redan 1 men vi ville ha 2 och det fans bara en när vi köpte våran så vi ska köpa en till sån om det finns sen. Och så ska vi kanske köpa en vit tavel hylla. Och så ska vi kolla på en matta till vardagsrummet också.




Och så kanske en matta också, här är några jag skulle kunna tänka mej:

   

Vilken är snyggast?
Bettan linje (nr1), Hulda Vilse (nr2&3) eller Jorun(nr4)??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tyckte att matta nummer 4 var snyggast :)

2009-03-01 @ 15:13:01
URL: http://kennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0