Nyss hemkommen efter högskoleprovet

Hej!

Jag kom precis hem, de ända jag har gjort hittils är att rätta (kunnde inte hålla mej). Och de har gott betydligt bättre än förra gången i alla fall! Speciellt i ELF (engelsk läsförståelse) och NOG (matte). Fick 7 rätt i nog och 9 i elf den här gången istället för endast 4 i båda. Så nu får jag vänta med spänning tills jag får resultatet i va mitt (heter de snitt) blir. Fick 0,4 sist och hoppas på nått lite närmare 1,0 den här gången :)

Någon av er som också var och gjorde högskoleprovet idag?
Nån som gjort de tidigare?

Kommentarer
Postat av: ♥Jussi♥

Jag gjorde det idag, första gången dock :P

2009-03-28 @ 23:39:48
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0