Inte långt kvar nu!

Nu är de inte alls långt kvar till studenten nu! Veckorna kommer bara springa iväg, kommer lbir väldigt mycket att göra!

V.13 (nu) redovisning bok, lyssna på syon i aulan, nationella muntligt svenska/engelska, ljusparty och högskoleprov.
v.14 Naturkunksapsprov och Nationella i Svenska
v.15 Påsklov (Kankse sista ever)
v.16 Sista dagen att anmäla sig till universitetet
v.17 Naturkunksaps prov och mina syskon John och Wilma fyller år
v.18 Nationella prov i Engelska B och Vårkonsert
v.19 Musikal vecka och Nationella prov i engelska B
v.20 Musikal vecka (föreställningar börjar har jag för mej) och Clara fyller
v.21 Musikal vecka (föreställningar här med)
v.22 Lite lektioner i skolan igen och sen studentbalen
v.23 Veckan med stort V! Krampen och STUDENTEN!!!!!!!

Och så ska man ha tid att handla alla sista sakerna inför studenten också! Men de borde väll hinnas med tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså det är så skönt att vi snart slutar :) Jag har bara 4 prov kvar :) Har du hittat någon studentklänning ännu?

2009-03-25 @ 16:23:36
URL: http://kennerberg.blogg.se/
Postat av: Anchi

Har John bytt namn? :) haha.

2009-03-25 @ 22:42:56
URL: http://dazzled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0