God kväll Lördag

Jag vakande välldigt sent idag, jag var ute med Karro och Lisa på MM i går så det vart rätt sent. Så dagen har i stort sett mest bestått av att ta det lungt och den har också bestätt av att plugga Naturkunksap B. Eftersom jag tror att jag kanske behöver göra prov på måndag, skulle gjort ett i tisdags när jag var sjuk. Och provet handlar om matspjälkningen, hjärtat och blodomloppet, andningen och immunförsvaret.

 





Igår var jag ju på stan med Sandra och jag hittade lite saker till balen och studenten. En väska som jag ska ha på studenten och ett hårspänne och "pärlhårsnurror! som jag ska ha i håret på balen.

  


Nu ska jag fortsätta plugga Naturkunskap och när ajg är klar ska jag och älklingen laga mat. Vi ska laga en jätte god kyckling och curry gryta.

Ha deså bra allihop!

Puss hej!♥

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-10 @ 01:42:26
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

va ifn klämma btw =)

2009-03-10 @ 17:11:57
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0