Öb och Jysk shopping!

Idag efter skolan så åkte jag och älsk till Öb och Jysk för at leta efter gardiner till köket och vi hittade ett par jätte snygga på Jysk som vi köpte. Och på jysk köpte vi även en klocka som ska sitta i vårt "sovrum/hall" så vi kan se den där och när vi sitter i vardgasrummet eftersom vi inte ser klockan alls på nått av ställena. På Öb vart det bordstabletter och ljuslyktor.


   

Gardinerna kostade 300:- och klockan 129:- Super snygga tycker jag!






På Öb vart det betydligt mycket billigare. Ljuslyktorna var 3st för 10:- och jag köpte 2st sådana förpackningar. Och de limegröna bordstabletterna som vi köpte 4st av gick på 10:-/st.




I julklapp av min lillebror så fick jag den söta ljuslyktan som ser ut som en blomma och den passar perfekt ihop med mina nya lyktor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0