Åhh Halens!

Jag har börjat bli jätte förtjust i Halens. Dom har jätte fina kläder tycker jag!
Eftersom jag håller på och kollar efter mycket student kläder nu så kollar jag runt rätt så mycket, och Halens har blivit de jag tyckt bäst om hittils (i alla fall och titta på eftersom jag inte beställt nått än). Skulle jag ha mer pengar än jag har, då skulle jag garanterat handla massor där nu!

Till exempel dessa saker skulle inte vara helt fel:



           

I och för sej så är det ju inga studentkläder, men det är svårt att hålla ögonen borta från så här snygga tunikor, klännigar och skor!

Och allt kommer, som ni säkert har förstått från Halens!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hittade både studentklänning och skor för 500 spänn. Jättenöjd med halens :)

2009-02-25 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0