220109

Hej! :D

Sitter här och håller på med ett Naturkunskap B arbete om fosterdiagnostik och människokloning och känner för att ta en paus och blogga lite :)

Idag har jag vart i skolan började 11,30 och slutade 15,00.
Hade klasstid och där fick vi reda på ungefär allt inför hela terminen så nu känner jag att den största delen av mitt liv till studenten är uppskriven i min almenacka.

Det ser rätt soft ut än så länge:
v4 In med NaturB uppgiften
v5 Religon redovisning
v6 
v7 Våran syo kommer och svarar på svenskan och på söndagen sista dagen för anmälan till högskoleprovet
v8 SPORTLOV och Projektarbetesredovisning
v9 Brytdagar ons.tors.fre (bara musik lektioner då)
v10 universitetet en dag där
v11
v12
v13
v14 Nationellaprov i svenska
v15 PÅSKLOV
v16 sista dagen för anälam till uníversitetet
v17
v18 NP-prov Engelska B
v19 NP-prov engelska B Och musikkal hela veckan
v20 Musikal hela veckan
v21musikal hela veckan
v22 Studentbal
v23 STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Usch! De är så hemskt!  19 veckor eller om man vill  135 dagar (inklusive helger och lov) om 135 dagar så slutar jag gymnasiet! De känns skit bra och hemskt på samma gång! Skönt att man blir klar med gymnasiet och hemst eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill göra efteråt. Och sen så känns det lite mysko och veta exakt vad man ska göra de flesta veckorna framöver. Men några saker till tillkommer säkert men inte allt för mkt.

Ne nu ska jag fortsätta med mitt arbete!

Have a nice day!

Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad lite du har och göra den här terminen :) Skönt för dej :P

2009-01-22 @ 18:19:19
URL: http://kennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0