17 dagar!

Nu är det 17 dagar sen jag bloggade! SKÄRPNING! Men jag har bara inte haft (eller är det mer tagit mej) tid. men i alla fall.

Just nu är jag i alla fall hemma från skolan, fick magsjuka i tisdags, bättre nu men jag har för mej att man ska vara hemma 2 dagar extra för att inte smittas. Eller nått sånt. Så för mina klasskompisars säkerhet så stannar jag hemma i morgon med.

Så denna vecka har mitt liv inte vart särskilt roligt. Plus att jag och clara egentligen skulle haft vårt Projektarbete på ett seniorboende på fredag. Men vi har inte kunnat öva någonting på 2 dagar (och vi skule behövt det) så de blir nog att ringa och säga det i morgon. (jag pratade med dom redan samma dag som jag belv sjuk så ja är inte så knäpp så jag ringer dagen innan bara)

Det känns väldigt jobbigt att inte ha vart i skolan på två dagar, specielt eftersom vi började förra veckan. Sen så har jag en Naturkunskap B uppgift och en relogon uppgift som borde fixas ordentligt. Men de får jag nog ta nästa vecka, eller kankse smyg starta i helgen. De får framtiden utvisa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0