Projektrapport

Nu sitter jag här och håller på med Projektrapporten som ska vara klar i morgon (HJÄLP!). Vilket känns lite jobbigt eftersom jag är väldigt trött och bara känner för att gå och lägga mej! Men den blir nog klar hoppas jag, men det jobbiga är att jag bara har kvar de större "frågorna" som genom förande, utvärdering och sammanfattning. Så de kommer ta ett bra tag. Och jag har väldigt svårt att sitta och skirva på samma sak föera timmar i sträck (klarar knappt av 15 mi nuter av bara skrivande) så det blir mycket kollande på bloggar och andra saker när man sitter här. (oh så kunde jag ju såklart inte låta bli och skriva ett eget inlägg)


Den här saken sitter jag nu med och kollar i för att se i vilken ordning allt ska skrivas


hoppas eran dag har vart bra och att den fortsätter vara bra!

Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska jag ta och göra. Jag och Eve ska sätta fart med rapporten nästa vecka. Oj shit vad lång din rapport blev :).

2009-02-26 @ 18:32:30
URL: http://kennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0