PA Klart :)

Hej!

Igår var det väldigt mycket som handlade om Projektarbetet eftersom vi hade våran konsert igår. Och nu känns det väldugt skönt att det är klart! Så nu är det bara projektraporten som ska bli klar till på torsdag.







Bilder från dagen:

När vi nyss kommit dit och börjar bli lite små nervösa (jag i alla fall):



Innan konserten började:





Karro våran fotograf/filmare:



En snygg fontän hade dom:



konserten börjar:



Det gick faktiskt bättre än väntat med PA:t. Känns skönt att ha det gjort! Nu är det bara den hemska PA reporten som ska in! Plus att jag har 1000 grejer till att fixa :/

Hoppas ni har en bra dag!

Jag ska gå och fixa mej för jag ska snart på Musikalen Footloose med min mor :)

Puss&Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0