Melodifestival mys med Kladdkaka och kusinen

Jag har haft en riktigt trevlig kväll ikväll. Jag har haft besök av min kusin och vi har kollat på melodifestivalen, ätit alla hjärtans dag kladdkaka och kollat på filmen "the perfect man". Riktigt mysigt var det.

Och den var ju inga fel att de som vi hejade på i melodifestivalen gick vidare till finalen heller. (ja hejade väll inte direkt på Måns men Angelica gjorde ju det). Jag tyckte i alla fall att H.E.A.T. va rikitigt bra. Jag är lite svag för långt hår och gitarr solon i Melodifestivalen (och annars också ifs) Så det var riktigt roligt att de gick vidare. Specielt eftersom jag trodde de var kört för dom när de stod mellan de eller Amy Daimond. Men dom lyckades! Så nu har finalen i alla fall en bra låt med :)

Filmen som vi såg, the perfect man, hade jag inte sett innan och inte min kusin heller. Men den var ganska bra. Minus var väll att jag tyckte att de var så jobbigt när hon höll på och ljög för sin mamma och gjorde väldigt sjuka grejer för att hennes mamma inte skulle veta nått. Jag mådde själv dåligt när hon höll på. Men annars var det en söt liten film.


Kusiner under melodifestivalen


Kladdkaka -Mums!!!




Hillary Duff i The perfect man






Sen så kom Älskling hem, han var hos sina föräldrar när Angelica var ho mej. Och han kom hem med en ros! :) Söt han är min fästman!




Hoppas eran Alla hjärtans dag har varit bra!
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0