Första skoldagen, musikalen och Sonja Aldén övning med Sonja :)

Idag har det hänt väldigt mycket.

Dagen började som vanliga måndagar, att läsa för nöjets skull och naturkunksap B. (Har tagit blodprov på mej själv och tagit reda på att ja har blodgrupp 0+)

Sen efter lunch så var det dags, det vi alla estet 3or på Karro (utom bild då) väntat på, vi skulle få reda på saker om våran avslutning musikal som vi ska hålla på med hela våren. ÄNTLIGEN! Alla var väldigt nyfikna och vi fick reda på massor av kul. Vilka låtar vi ska få spela på (jag ska spela två på bas, en på keybord och köra på en) och sen så fick vi höra manuset och veta vad den ska handla om, vilket var väldigt roligt. Jag tycker att det verkade bra iallafall.  Sen så skulle vi också välja vad man ville göra mer. Man kunde välja mellan ljud, ljus, kostym och mask, marknadsföring, dokumentaion, rekvisita och scenografi. Jag och karro hade otrolig besluts ångest om vad vi skulle välja så de kan bli intressant för oss och sen vad vi hamar nånstans sen :p


Sen vid halv sex idag så hade vi övning med en kör som vi ska vara med och sjunga i.  Jag, Clara och Karro ska nämligen vara med och köra i en kör bakom Sonja Aldén vilket ska bli väldigt roligt¨. Den konserten är den 22 Mars och vi har redan övat med kören några gånger. Men idag var det specielt för Sonja Aldén kom nämligen dit och övade och pratade lite med oss. Hon var väldigt trevlig och pratasam. Och sen så övade "för att du finns" med henne och hon lät verkligen som på skivan! Hon har en så otroligt fin röst! Men tyvärr så vågade jag och Karro inte ta kort på henne, ifs så fans det väll inte rktigt tid med det heller.. :p


Nu ska jag ta och Kolla på Lipstick jungel och sen sex and the city. Sen sk ajag läsa klart Molnfri bombnatt som ska vara klar i morogn på att läsa för nöjets skull!

Hoppas eran dag vart bra!'

Puss&Kram!♥


Söta Karro idag :) ("Åhh vilken fin sjal" komentar från Sonja)

Kommentarer
Postat av: Lisa

yes she doooes! :D

2009-02-25 @ 00:48:44
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0