Godmorgon långfredag!

Eller rättare sagt goddag :p

Jag har precis ätit kyckling gryta med annans och curry. MUMS!
Älsk har precis kommit hem från jobbet så vi ska snart ta och bege oss!
Vi ska hem till mina föräldrar och mina syskon och spendera dagen och möjligtvis natten där.
Mina kusiner och min faster och mina kusinern pappa ska också hem till mina föräldrar så vi ska träffa dem också :)

I morogn på påskafton så ska jag hem till min mormor och morfar och äta påskbord med dem och min andra kusin och moster m.fl. Och då ska älsk hem till sina föräldrar och äta hos dem så påsken firas lite på skillda håll :)

Nu ska jag ta och packa väska och sminka mig lite innan vi beger oss till mamma och pappa! Ha de så bra!


Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0