God morgon Onsdag!

Hej!

Har precis suttit och försökt skriva en labbrapport på en labb som vi gjorde förra terminen (fy skäms) men jag kommer inte ihåg allt vi gjorde så jag måste nog fråga läraren lite först... vilket betyder att jag inte kommer kunna fråga förens om 2 veckor :( men jag får skylla mej själv!

Jag har fortfarande feber och är fortfarane förfyld så dagen kommer nog bestå i att sitta inne och ta de lungt (suck) och så kankse jag ska ta och skriva lite om ett par noveller från att läsa för nöjts skull... Men vi får se.. Om jag orkar..

Annars så vet jag inte vad jag ska göra idag. Martin kommer nog inte hem föresn vid kl 8 ikväll eller nått så jag får väll sitta här själv och tråka :(

Hoppas ni får en bra dag!

Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0