Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Jag heter Johanna och är  18år och jag bor i Örebro med min pojkvän (egentligen festman eftersom vi är förlovade men jag tycker det låter så töntigt). Och nu tänkte jag starta en ny blogg, hade en annan förut men jag tycker att den vart så oseriös, så ja tänkte försöka göra den här lite mer seriös i alla fall.

I min blogg kommer du att få läsa om mitt liv som sista års elev på gymnasiet (studenten nästa), mina drömmar om att komma in på sjuksköterske programmet (helst örebro) och sedan komma in på barnmorskeprogrammet efter det. Och hur det är att vara 18, förlovad och sambo. Och sen en massa vardags saker, student förberedelser, högskole sökningar o.s.v.

Hoppas att ni komme tycka att den här bloggen är lite läs värd i alla fall

ha det så bra!!

Puss och kram!


(eftersom jag är från Örebro så är det rätt pasande att lägga in Örebro slott som första bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0