Dagen idag

Hej!

Har precis blivit ensam igen och sitter och väntar på att Martin ska komma hem med Coca Cola åt mej (får panik annars, fast ska sluta med det efter onsdag hade jag tänkt).

Clara har vart här och vi höll på med vårat Projektarbete som snart ska vara klart (våran "konsert" är den 16 Januari) och vi kom ganska längt, valde tonart och bestämmde vem som ska göra vad på alla låtar, så nu är dert bbara att öva var för sig och sedan sätta ihop allt.
Föresten så ska jag kankse berätta vad vi ska göra för projektarbete. Vi ska hålla en konsert på ett ålderdoms hem den 16 januari där vi ska sjunga och spela lite svenska låtar i ca ½ timme.  

Sen när vi tyckte att vi var klara för idag så spelade vi på mitt Wii (som ja fick av Älsk i julklapp) och det var väldigt skoj. (Jag van i både bowling och boxning). Sen så kom Sandra hit för jag hade lovat att färga hennes hår och de vart  ganska bra tror jag!


Bild på Clara från i våras


Kort på Sandr aoch mej från en fest hos mej för ett tag sedan

Kommentarer
Postat av: Alina

nice pics! Godnatt! :)

2009-01-02 @ 01:10:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0