Melodifestivalen, så tror vi. Va tror ni?

Tjo!

Jag är med Kennerberg och vi har suttit och gissat hur vi tror att de kommer gå i meloidifestivalen ikväll.

Vi tror att det kommer gå så här:

1. Måns Zelmerlöw -Hope and glory
2. E.M.D -Baby, Goodbye
3. Caroline af Ugglas -Snälla snälla
4. Heat -1000 Miles
5. Agnes -Love love love
6. Sarah Dawn Finer -Moving on
7. Malena Ernman -La Voix
8. Alcazar -Stay the night
9. Molly Sandén -Så vill stjärnorna
10. Emilia -Your my world
11. Sofia -Alla

Hur tror ni det kommer gå?


Jag hoppas själv att Emilia eller Heat vinner men om vi gissar lite hur folk kommer rösta så tror vi så här. (man kan ju hopas att vi får nått rätt i alla fall)

Hoppas ni får en trevlig melodifestivalen kväll ,Sandra och jag ska sitta och svulla chips och dricka Coca Cola.

Puss&Kram!♥


Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag har också tippat! Kolla om du har lust. Jag hoppas att Måns inte vinner, men måste medge att det KAN bli så.

2009-03-14 @ 19:08:35
URL: http://schlagerexperience.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0