Beställt skorna!

Glömde föresten..

De blåa ballerina skorna från HM som jag skrev om här har jag beställt! (Eller rättare sagt min snälla mamma)

Va hemma hos föräldrarna i helgen och bara "råkade" se att det låg en HM katalog på köksbordet och "råkade" kolla om skorna fans med där (vilket de gjorde) Och så visade jag dom för mamma (och hade tur för hon skulle ändå beställa kläder till min lilla syster) så hon beställde med dom åt mej! Så får vi se när dom kommer, och om de passar! Men jag var på HM i stan och då provade jag andra ballerinas på HM och de visade sig att jag hade 38 på två olika ballerinor, så de borde ju vara rätt!

Hoppas eran dag har vart toppen!

Ja ska kolla på Sex and The City nu! :D

Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0