I taket lyser stjärnorna

Igåt så träffade jag min underbara kompis Josephine. Vi hade bestämmt att vi skulle ses och äta och sen gå på bio. Så v började kvällen med att sitta och äta på Pizza Planet, och det vara jätte gott. Fast jag lämnade halva pizzan eftesom jag inte orkade mer :p Och sen begav vi oss till Sf för att se filmen I Taket Lyser Stjärnorna. Jossan hade läst boken och hoppades att hon inte skulle bli besviken av filmen, och de vart hon inte. Filmen var jätte bra. Och faktiskt inte så "töntig" om vi trodde. Vi var lite osäkra på om vi har blivit för stora för att kolla på filmer som handlar om 13/14 åriga tjejer. Men icke. Så den filmen kan jag verkligen rekomendera.


Men...... Under filmen så var det massa människor som satt och pratade, sprang in och ut, skrattade åt saker som jag inte förstår att de skrattade åt. Asså jag fattar inte hur man kan vara så himla taskig mot de andra som sitter och kollar på film så man sitter och pratar! Och de som sprang in och ut hela tiden de pratade som fan när de både gick ut och in och när de satt och kollade. Trotts att alla hyschade dom så fortsatte de. Jag vart så jävla förbanade hande lust att säga till dem både de ena och de andra! hur kan man vara så okänslig? De var nån som satt och grät massa under filmen också, vilket jag kan försåt för den var väldigt sorglig, då skriker dom som sprang ut och inte hela tiden "vem är de som bölar". Hur jävla okännsligt är inte det? Åhh! jag blir galen! Varför över huve taget gå på en film man vet att man inte kommer tycka om!!!!??? Ja fattar inte! Tänk lite på dina med människor! Jävla egoistiska jävlar! Så jävla barnsligt!



Men för övrigt så vart kvällen jäte lyckad! Tack för en jätte mysig kväll Josephine♥





Jag och josephine för några år sedan♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv<3, Måste göras om snart, och det lär ju bli att se kenny starfighter ;) hihi <3

2009-02-07 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0