God morgon Söndag

Har precis vaknat  och  är jätte hungrig och funderar på och ställa mej och göra nudlar (jag är inget fan av mackor till frukost tyvärr).

Är jätte trött efter gårdagens högskoleprov. Fast de känns skönt att det är avklarat nu, förhoppningsvis blir det aldrig mera högskoleprov för mej.

Dagens planer är att:

-Städa lite
-Åka till Marieberg med Älsk och kanske Erika. Där ska jag kolla efter stövlar, bal skor, en vit bh och en klänning eller tunika.
-Plugga inför naturkunskaps prov som jag sk aha på torsdag
-Öva på min synt stråkstämma till I have nothing

Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas du har en bra måndag!

kram

2009-03-30 @ 15:40:17
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0