God Morgon Fredag!

Idag är jag hemma från skolan, jag har lite feber och är hur förkyld som helst. Men jag måste blir frisk till Söndag då det är Sonja Aldén konsert. Men det blir jag!

Idag ska jag plugga bl.a. försöka komma så långt som möjligt i en bok som jag ska skriva recenssion om till tisdag och så ska jag försöka läsa en massa noveller som jag ligger efter med i Att läsa för nöjets skull.

Sen så ska nog Älsk färga håret på mej ikväll. Färgade håret förra veckan, men de vart inte så bra för färgen fäte inte så bra. Vilket jag an förså eftersom jag va "blond" förut. Men nu har jag tänk försöka bli lite röd hårig :)

Hoppas att ni hår en bra dag!

Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0