Göd kväll tisdag

Tjoo!

Idag har jag varit jätte trött hela dagen, vilket har varit lite jobbigt. Och nu ¨bordejag egentligen sitta och läsa i mitt natonella prov svenska häft, men jag tog en liten blogg paus.

Idag har jag bara varit i skolan och även hämtat min hårförlängning som hade kommit idag som jag har beställt från fannyhair.se (skrev om de här)Men jag tänkte passa på att lägga ut bilde på det jag lyckades hitta på maruberg i söndags. De vart detta:


klänning till studenten köpt på gina tricot

  

Leggings till studenten och skor och sjal till balen (leggings från wearit, skor från dna och sjal från Zarcillo)

på Zarcillo hade de ett öppnings erbjudande eftersom de öppnade i helgen så jag fick denna sajl med gratis:



bilder på hårförlängningen:



 

Känns som om den kommer bli väldigt lång, men de får vi se när jag provar. Väldigt snygg färg var det på håret i alla fall, precis den färgen jag ville ha.

Föresten.......

Jag berättade här om ett par skor jag (min mamma) beställt åt mej på hm för kvällen på studenten. Och de har äntligen kommit!

Såhär ser de ut:



Hoppas att alla har haft en bra dag!

Lycka till till alla därut som ska göra nationella provet i svenska i morgn (precis som jag)

Puss och Kram!♥

Kommentarer
Postat av: sara

asså jag undrar bara hur du har råd med allt som du köper? tips om jobb? tack för en bra spännandeblogg!



kramis

2009-04-07 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0