Fredag

Godmorgon fredag!
Äntligen fredag!!! Jag har precis vaknat och ska snart bege mej till skolan efter lite fixande och sminkande. Jag har sovit otroligt bra inatt! Gick och la mej 11 och söv ända till 07,30 vilket känns skönt! Så nu är jag utvilad!

Idag ska jag först till skolan och när jag slutar vid 15,00 så ska jag vänta på Sandra som ska ålla på med sitt fysik prov och nr hon är klar ska vi ta och bege oss upp på stan och kolla efter student och bal saker. Jag har tänkt att kolla efter mest balsaker. Speciellt skor och grejer till håret.

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hita på, men det blir nog bara till att ta det lungt!

Ha en bra dag!

Puss&Kram Johanna!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0