Hindersmässan

Idag var jag och Älskling på hindersmässan och kollade. Och för er som inte vet vad hindersmässan är så är det en marknad som är i slutet på Januari varje år mitt i Örebro centrum, och eftersom det är i Januari så är det alltid jätte klalt under den.

Och vi handlade lite i alla fall:

     Filterhållare, slev och 14par strumpor (10 till mig och 4 till Älsk)

Sen var vi ju tvungen att köpa lite onyttigheter oxå :)
     
-De vart 3askar kokosbollar 2 av den vänstra sorten (eftersom de är mjölkfria och ´Älsk är mjölk allergiker) och 1 av den högrasorten (till mej)
-Brända mandlar
- och självklart lite marknads nougat och lite rox.

Det var väldigt mysigt att gå på hindersmässan med Martin måste jag säga. Även fast han tyckte att jag inte såg mej för ordentligt ,han tycker alltid att jag går in i folk hela tiden men de är ju alla andra som går in i mej! (eller kankse inte va vet jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0