Tjo :)

God morgon (eller egentligen god middag) på er alla!
Jag sitter just nu och väntar på att Clara ska komma hit för vi ska öva till vårt Projektarbete på fredag i dag också. Hoppas att det går bättre på vissa låtar i dag än vad det gick igår. Det är rätt trixit att få ihop allt, sång, piano och sen lite stämmor på sången. Specielt eftersom jag inte brukar sjunga så mycket direkt. Men v får väll se hur det går.

Idag ska jag även följa med Martin till hans kusin som fyller 7 år (tror jag :$) Och de ska bli roligt.

Sen så är det även rätt så mycket disk och tvätt som skulle behöva fixas också, men jag är lite fundersam hur vi ska hinna med det. Martin kommer i och försej snart hem, kan ju sätta honom i lite arbete då blir han säkert jätte glad.
 
Hoppas ni får en bra dag!

Puss&Kram!♥


Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud

Aha! han hälsar tillbaka förresten =) haha!

2009-02-18 @ 11:05:06
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: tycker också de är söta:)

2009-02-18 @ 18:55:45
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0