Stora projektarbets dagen!

Hallå!

Jag har haft så fullt upp i veckan med mitt och Claras Projektarbete så jag har inte haft tid att blogga, vilket är lite tråkigt! Men idag bär det av mot kumla där vi sa vara i alla fall! Jag börjar bli jätte nervös. Ja fattar inte, jag blir alltid så himla nervös när jag ska göra nått sånt här!

Det vi ska göra är att ha en konsert på ett seniorboende i kumla. Och vi ska köra ca 10st låtar och hålla på i en halvtimme ungefär. Och vi ska spela bland annat För kärlekens skull, Det gåtfulla folket, Gabriellas sång och Balladen om herr fredrik åkare och den söta fröken cecila lind. M.fl.

Ne nu måste jag gå, ska ta busen om 2 timmar och jag ska hinna klä mej, fixa håret, sätta i linser, sminka mej och för hoppnings vis äta.

Hoppas ni får en bra dag!

Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gick det för er med redovisningen? :)

2009-02-20 @ 13:03:26
URL: http://kennerberg.blogg.se/
Postat av: Josephine

Lycka till :)

2009-02-20 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0