Lördag!

Äntligen lördag!
Idag ska jag och Martin hem till min kusin som fyllde 16 år i torsdags och fira henne. Martin är och köper present till henne nu :p (jag har sagt vad han ska köpa till henne, han har inte fått bestämma själv) och det är meningen att jag ska fixa ordning mej och det ska jag väll försöka göra sanrt hade jag tänkt mej! :)



I Torsdags så var jag och Martin och handlade lite små saker på Marieberg!

  
Nytt duschdrapperi, ny tvålpump och ny tandborsthållare! Mitt nya tema i badrummet är ankor!
Köpt på ny öppnade lagerhaus på Marieberg i Örebro.
Ska snart köpa ankbadrumms matta också!


Nya böcker från bokrean på Coop

  
Ny ring, örhängen och halsband från ur och penn (väldigt dåliga bilder)



Sen så har jag köpt ett par jätte söta skor som jag ska ha på studenten sen :)



Och så har jag fått min studentmössa! :D

  


Kommentarer
Postat av: Anchi

Tack för presenten! :)



och jag älskar lagerhaus.

2009-02-28 @ 21:52:47
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Thea

ÅHH jag har letat efter den där boken skitlänge men hittar den inte :O Hade nämligen med mig den på semster förra året men glömde den under en solstol så har bara läst halva :P

2009-03-26 @ 16:27:58
URL: http://chumbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0