Första April!

Idag är det den dage n på året när man faktiskt får luras.... Så jag sitter och funderar på om jag ska ta och försöka komma på nått roligt sätt att lura Martin på. Men jag tror de kan bli svårt att komma på något, jag är väldigt dålig på att luras!

Idag på morgonen hade jag nationella prov i svenska delprov B alltså skrivdelen. Och jag höll inte på så länge typ 1 timma och 45 minuter. Men de känndes verkligen osm om jag var klar så jga kunde ju inte sitta kvar i 3 timmar till bara för att man fick. Men jag tror ändå det gick ganska bra.

Jag ska inte syssla med så mycket idag, det blir nog att plugga naturkunksap inför provet i morogn mest och kankse lite städning om jag orkar.

Hoppas att ni har en bra dag!

Puss&Kram!♥ 

Kommentarer
Postat av: hanifer

Hur gick det då? Jag gör A kursens nationella snart :D

2009-04-01 @ 19:46:37
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0