God morgon näst sista dagen 2008!

Hej!

Nu är det näst sista dagen på 2008 och det kan ja knappt förstå. Var det verkligen ett år sedan förra nyårsafton? Allt har gått så himla fort! Tiden bara springer iväg. Snart så vaknar jag väll med löständer också. Det känns skit konstigt att det bara ä 1 termin kvar av gymnasiet! Och jag vet ju vad jag vill göra efter gymnasiet, men kommer jag verkligen in på sjuksköterske programmet? Och vad gör jag om jag ine gör det? Då rasar nog hela min värld samman! Och sen så är det ju inte säkert att jag kommer in på sjuksköterske programmet i Örebro, vill/kan jag verkligen bo nån annan stans? Sånna här paniktankar dyker tydligen gärna upp när man märker att tiden går fort! Men på något sätt så ska väll ändå allting lösa sig! 

Hoppas ni har det bra!

Själv så väntar jag på min klasskompis Clara som ska komma hit för vi ska hålla på med vårt projektarbete. -Men ska nog ta och städa och kanske laga lite mat först (är jätte sugen på kyckling, ris och Curry sås)

Puss och Kram!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0